Klachten en geschillen

 

Heeft u vragen of opmerkingen over de praktijk, schroom dan niet om dit aan te geven. 

U kunt ten alle tijde uw vraag of opmerkingen mailen naar info@psychologiepraktijkreflect.nl

 

Mocht u niet tevreden zijn, dan kunt u het beste het klachtenformulier invullen. Daarop kunt u tevens aangeven hoe u graag de klacht wilt afhandelen. Klachten worden altijd vertrouwelijk behandeld.

 

Blijft de klacht na het gesprek bestaan? Op grond van de wet BIG kunt u ook een klacht indienen bij het Centraal Tuchtcollege voor de Gezondheidszorg, klik hier voor meer informatie.

Daarnaast kunt u terecht bij het Klachtenportaal zorg (voor Jeugd):

https://www.klachtenportaalzorg.nl/klacht-indienen-klachtenportaal-zorg/

 

Tenslotte kunt u nog terecht bij de Patiëntenfederatie Nederland of het Landelijk Meldpunt Zorg.

Patiëntenfederatie Nederland maakt zich sterk voor alle mensen die zorg nodig hebben, nu of in de toekomst. Zij geven patiënten een stem: in de spreekkamer, in de politiek, bij de zorgverzekeraar en in het nieuws.

 

Patiëntenfederatie Nederland
Churchilllaan 11
3527 GV Utrecht
www.pattientenfederatie.nl

 

Landelijk Meldpunt Zorg:
Uitsluitend via internet: www.zorgklacht.nl